МО вчителів початкових класів


Керівник МО: Бурлака Надія Володимирівна /Files/images/DSC07676.JPG


Завдання МО:

- залучення педагогів до інноваційної, пошукової діяльності; розвиток творчої ініціативи педагогів, виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи; - визначити шляхи реалізації загально шкільного завдання « Педагогічна взаємодія у забезпеченні розвитку особистості дитини у формуванні життєвих компетентностей на основі моніторингу «Я- особистість» та моніторингу «Я-аналізую, я – коригую» через зазначені моніторинги, щоденник самовдосконалення та номінації «Найкраща 30», «Найвихованіший», «Найпрацьовитіший»; - проаналізувати роботу щодо превентивного виховання, утвердження здорового способу життя, дотримання акції «Школа – без куріння»; - визначити основні напрямки роботи з батьками, шляхи залучення батьків до активної співпраці у навчанні та вихованні дітей, до участі у номінації «Родина року» та активної роботи у батьківських комітетах; проведення просвітницької роботи з батьками; - сприяти розв’язанню завдання школи щодо духовного збагачення дитини, виховання культури поведінки, духовної культури, національної свідомості та патріотизму; формування громадянських компетентностей; - відстежити та проаналізувати діагностичну та корекційну роботу; - втілювати у практику роботи алгоритми з розвитку зв’язного мовлення, покращити словникову роботу, спираючись на «Мовну скарбничку», домогтися збагачення словникового запасу;

Питання які розглядаються на засіданнях МО

1. Обговорення та затвердження плану роботи МО.

2. Обговорення програм.

3. Розгляд новинок періодичної преси.

4. Опрацювання методички з проблеми області.

1. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами, особливості

підходу в умовах різновікової групи школи –інтернату.

2. Формування громадянськості, виховання соціальних, полікультурних,

інформаційних компетенцій.

3 . Формування громадянськості, виховання саморозвиткових та

самоосвітніх компетенції

4. Методична скринька педагога «5 хвилинки Доброти і вдячності».

1. Трудове виховання та профорієнтація згідно з сучасними потребами

суспільства.

2. Сюжетно-рольова гра як засіб соціальної адаптації учнів молодшої

ланки.

3. Соціально-економічне виховання дітей засобами казкотерапії.

4. Методична скринька «Мої досягнення у роботі з батьками».

1. Формування цілісної морально-естетичної особистості. Моральне

виховання дітей за допомогою вивчення народного фольклору

2. Використання інтерактивних технологій у виховній діяльності.

3. Сім’я та школа. Робота школи із сім’ями учнів, які мають порушення

інтелекту

4. Методична скринька «Нові методи та форми виховної роботи».
Кiлькiсть переглядiв: 73

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.