/Files/images/2021/batranovska/Слайд1.JPG /Files/images/2021/batranovska/Слайд2.JPG

Проблема, над якою я працюю - "Впровадження елементів інноваційних технологій як засіб розвитку творчої особистості молодшого школяра". Я впевнена. що формування творчої активності молодших школярів забезпечується шляхом впровадження у навчально-виховний процес інноваційних технологій. Сукупність методів та прийомів, різних типів уроків, використання елементів сучасних педагогічних технологій дають більш ширше коло для співпраці у системі "учитель- учень", "учень- учень", створюють можливість для підвищення результативності навчальних досягнень учнів та їх участі у навчально-виховному процесі.

Для досягнення своєї мети я використовую елементи технології інтерактивного навчання, інформаційно-комунікаційні технології, які допомагають розвивати творчі здібності учнів. Використовую методику кожної з освітніх технологій залежно від теми, а також типу уроку та навчального предмета. Часто використовую такі варіанти групового навчання, як робота в парах, робота в малих групах, "Карусель". Із фронтальних інтерактивних методів пропоную учням обговорення проблеми у загальному колі у формі вправ "Карусель", "Мозковий штурм", "Навчаючи-вчуся", "Запитання-відповідь", "Дерево рішень".На уроках читання та природознавства мають місце методи навчання у дискусії. Це вправи "Метод ПРЕС", "Обери позицію", "Зміни позицію".

Також застосовую інформаційні технології, що дозволяє змінити способи подання навчального матеріалу під час традиційних уроків, наситити урок мультимедійною наочністю. Переконана, що завдяки впровадженню інноваційних технологій на уроках у початковій ланці в учнів підвищується активність, прагнення пізнання, рівень самостійності та творчої діяльності. Хочеться, щоб кожна дитина розвивалася всебічно, і якщо в ній "дрімає" якийсь талант, то треба, щоб він розкрився на користь їй та іншим. І, як показує практика, саме творчий підхід до учіння допоможе досягти бажаних результатів.

"Чому корабель перемагає хвилі, хоча їх багато, а він - один? Тому, що у корабля є мета, а у хвиль - ні. Якщо ми маємо мету, то завжди прийдемо туди, куди хочемо" ( Вінстон Черчіль)

Кiлькiсть переглядiв: 200

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.